Friday 28 December 2012

cerita bab 32


"Fah.. Movie ni Kantonis eh?", tanyaku pada Afifah.
"Yupe! Kau okay ker kalau tengok cerita ni?"
"Okay jer..", jawabku sambil membalas text Haider.
"Sibuk betul texting.."
"Siapa?"
"Kau lah.. Angau!"
Aku membalas kata-kata Afifah dengan sengihan. Tak lama lagi cuti semester dah nak habis. Aku dan Afifah meluangkan hari-hari terakhir kami di sini catching up with all those good movies in cinema. Haider tengah busy dengan studynya.. Aku belum berkesempatan untuk berjumpa dengannya.

How’s me and Haider? We’re great I guess. Are we two lonely people who’s looking for comfort in each other? Mungkin.. Aku pun tak tau.. I guees we just have to wait and see.

"I dah dekat airport"
"Tak sempat jumpa pun
L", balas Haider yang membuatku tersenyum kecil.
"Insha'Allah nanti cuti Chinese New Year kita jumpa eh."
"Tulah you.. Belajar lagi jauh-jauh."
"Dah nasib badan.."
"Take care tau.."
"Will do. Nanti I text you once I reached Labuan okay?"
"Missing you already."
":-)"
"Haider.. Haider.. Buat aku berat hati jer tau", bisik hatiku.

No comments:

Post a Comment